fotografering + dagen

 
Har förmodligen hittat en tjej nu som vill vara "modell" för mig och vi ska fota någon dag i helgen så jag kan visa hur jag skulle redigera en sådan bild. Känner att det är mycket denna helg, mamma vill att jag ska med till Eskilstuna, ska träffa en vän, fira en vän och fotografera till en video. Måste tänka på det där med eskilstuna då jag saknar min kusin.. Idag så träffade jag två underbara personer, vi fikade och hade så kul! Dom var så snälla att dom följde med mig och köpte present till min vän. Ska köpa två saker till pappa imorgon för han fyller år 8e oktober.
 
Jag ska även börja bo två veckor hos mamma och två veckor hos pappa nu. Känns bra men kommer nog vara jobbigt att va borta från mamma som jag nu vart hos ett tag.
Saknar min pappa såååå!
 
Bilden ni såg över var en dålig gif bild jag gjorde lite snabbt. Den visar före redigering och efter redigering, visar inte den riktiga skärpan eller färger. Men lite roligare än en tråkig vanlig bild. ;)
 

Kommentarer
Anna
2012-10-04|20:49:41|URL:

Visst är det från annelund? :)

LINNPLINN
2012-10-04|23:10:55|URL: http://kufisk.blogg.se

Jag hade gärna ställt upp om jag hade bott närmare... 8(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback