Take Me Higher

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
Min fina Alva som "modell" på bilden.
 
Idag så har det inte vart något speciellt, va en sjukt seg morgon då jag bara ville sova och inte gå upp. Tyckte att jag inte la mig sent heller.. Efter skolan så träffade jag Nathalie och hennes kompisar så var vi på Espresso House och plugga, skrev om Isodieten till biologin och fick hjälp tyckte det blev skit bra. När jag satt på bussen hem så tänkte jag vara lite snäll, så jag köpte rosa rosor till mamsen och hon blev super glad! Älskar att göra min mor lycklig. Imorgon så är det halv-självstudiedag börjar 9.30 och slutar 12.00. Ska sova hela dagen, men ska också ta mig ett gött gympass!
 
Har redigerat lite mer bilder så jag har på lager, men ska försöka bli bättre på att ta dagliga bilder.
 

 

Kommentarer
Sara
2013-01-28|23:36:32|URL:

Hej! Vilka otroligt fina bilder du tar! Lite nyfken på er tjusiga Spike, vart är han ifrån? :)

Svar: Tack! :DSpike kommer från Stuteri Jäboruder men det är ingen kennel utan det va bara en engångs grej. Men dom fick en kull till som tyvärr va en tjuvparning. Men Spike kommer från första kullen! :)
Angelica Pettersson

Frida Lindqvist
2013-01-29|13:07:12|URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/

Åh, vilken söt modell! ;)

Sv: Kul att du vill, fixar nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback