Frågor & Svar + annat

Först och främst tänkte jag bara säga godmorgon och tack för igår, fick grymt många läsare och redan idag har många valt att besöka min blogg!
 
Tänkte svara på lite frågor jag fått i några kommentarer och även något ni bör veta! :)
 
Gör du gratis blogg designer? Ja det gör jag, mejla mig om du vill veta mer: [email protected]

Varför lägger du inte upp några bilder på dig själv? För jag inte orkar ta "ego" bilder just nu.. Haha.
 
Vad fotar du med för kamera + objektiv? Med en Nikon D3000 och objektiven Tamron 70-300mm, Nikkor 18-50mm och mitt nyaste Nikkor 35mm. Här nedanför ser ni en bild som är fotat med kameran Nikon D3000 och objektivet Nikkor 35mm
 
I vilket program redigerar du dina bilder i? I Adobe Photoshop 7.0.
Här nedanför ser ni en enkel redigering jag gjort i Photoshop. Fixat med "liv " i bilden. Har du frågor om detta? Kommentera!
 
Vad handlar din blogg egentligen om? Det vet jag knappt själv, just nu om livet och lite skit saker.. Men senare kommer jag förmodligen blogga om hästar, mer får jag inte berätta!
 
Hur gammal är du och vart bor du? Jag är 15 år och bor i Västerås.
 
Har du mer frågor och något du vill veta om mig, photoshop eller liknande, skicka iväg en kommentar/mejl :)
 

Kommentarer
Jessica "Jeissie" Persson
2012-07-04|15:25:56|URL: http://jeissie.blogg.se

så söta kattbilder :')

Svar: Tack! Katten e så himla söt c':
Angelica Pettersson

Lova
2012-07-08|15:46:15|URL: http://flickor.blogg.se

Sjukt fin blogg! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback