374 kr senare..

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
 
Kan börja detta inlägg med att jag just nu sitter och har lite små ångest.. Skulle testa att beställa två saker från internet med mitt kort och det ska inte funka men jag va nyfiken på att se om det skulle funka. Så jag skrev i alla uppgifter och klicka på beställ, tror ni att det gick? Ja det gick och nu är jag skit stressad, det ska inte funka, skrev jag fel kortnumer?! Måste be pappa kolla på mitt konto om pengarna försvunnit, vad ska man göra annars liksom? :O Aja, det va ju saker som jag ville ha, bara hoppas att storlekarna blev rätt...
 
Gjorde mitt muntliga matte nationellaprov idag, gick bra tycker jag fick iallfall godkänt och det är jag stolt över! Åkte hem efter provet då jag känner mig hängig. Städade på mitt rum lite sen så satte jag mig och kolla på alla avsnitt av ponnyakuten jag missat. Vill så gärna vara med där även fast Spectrum inte är värsta problem ponnyn, men det verkar vara så sjukt mysigt där!

Kommentarer
Lina
2013-04-23|18:15:54|URL: http://linaspyssel.blogg.se

Tack! :)

yasmine modell mamma och fru
2013-04-24|21:10:22|URL: http://www.yasminegill.blogg.se

oki ska kika på de

allt bra?
du får gärna rösta på sonen min i en tävling här vi skulle uppskatta ett gilla på bilden så deltar du automatiskt i min blogg tävling.
kraaam

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback