Jag hoppas du har det bättre nu ♥

Min fina vän, jag hoppas du har det bra.
Saknar dig.. ♥
 
Man vet inte vad man har förräns man har förlorat det, håll dina vänner nära, berätta för dem du älskar att du älskar dem, berätta att dem betyder mycket för dig. Låt inga små saker komma ivägen för er, bråka inte i onödan.
 
Du kan inte veta när en människa försvinner, det är omöjligt. Visa respekt och kärlek varje dag till dem du tycker om.
Jag gjorde knappt det, är så jävla ledsen på mig själv. Känns som att om jag skulle sagt
- Tack så hemskt mycket för du tar hand om oss, älskar dig!
Så skulle han ha orkat mera och inte valt att försvinna från oss så hastigt.
 
Mår så dåligt inombords men vill eller kan inte visa det.
 
Andreas, du finns alltid kvar i mitt och mammas hjärta.
Jag tycker om dig!

Kommentarer
Anonym
2013-04-17|23:29:35|URL:

Sjukt fint sagt.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback