Mysig morgon

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
 
Efter vi ätit frukost, som var äggröra med bacon så tog jag mig ut i det fina vädret med hundarna i bara linne för att fota lite i trädgården. Va verkligen suuper skönt och ljuset låg perfekt i rabatten, fast jag ställde in lite fel inställningar så bilderna blev lite ljusa men jag älskar den sommarkänslan som blir i bilderna när det blir för ljust. Älskar att det snart är sommar, sett bin, fjärliar, flugor, myror ja nästan allt som sommaren har att erbjuda.
Blir så himla glad av det här!
 
3 dagar kvar till jag har Bocaj ridstävlarna, 41 dagar kvar till min 16 års dag, 41 dagar kvar till Italien med klassen, 48 dagar kvar till sommarlov.
Allting börjar närma sig och snart så går jag på gymnasiet på en linje jag kommer älska! ( Va jag tror iaf )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback