Så jävla fegt..!

Är trött på er elaka människor som ska kommentera en massa strunt ni inte kan stå för! Ni är fega som tar det på anonymt namn men dumma som ni är glömmer ni att det finns en IP adress.

Blir faktiskt ledsen men också så grymt arg och besviken på hur vissa människor kan beté sig över internet och tro att dem är "tuffa". Varför vågar du inte stå för dina åsikter om du tycker jag eller något annat på min blogg är ful/fult? Du måste ju skriva något så onödigt av en anledning och det fegaste är att du skriver i ett anonymt namn. Det gör mig galen!

Nu handlade det här om en kommentar jag fick på videon när jag rider Olle, hen skrev 'Fett seg häst!!! As ful för det andra!!!!'.
Du vet först och främst ingenting om hur det är att rida Olle, du vet ingenting om hans personlighet. Han är allt annat än seg kan jag säga dig och han är jävligt fin! Jag vet inte vem du är men det är sjukt lågt så som du skriver och det är inte ok.

Vet att sånna här dumma människor inte är något att ödsla tid på men när man tar det anonymt och inte vågar stå för det man tycker så blir jag riktigt förbannad.

Det här gör mig inte heller så på bra humör till att fortsätta med bloggen om dem få kommentarer man får är dumma.

Ni får en bild på fina Olle som avslut på detta inlägg!


Kommentarer
Kristin
2013-04-08|23:49:41|URL:

Det finns människor till allt, och så många puckon. Bra att du står på dig Angelica! :)

Isabell
2013-04-09|07:53:27|URL:

Du ska inte ta åt dig vad dom säger. Skit i dom och ta åt dig av dom fina kommentarerna du får! :)<33

Boel
2013-04-11|07:06:54|URL: http://bowelz.blogg.se

Vad var elakt. URSH! Men skit i dem, de har inget liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback