Skola..

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
Svartvit
------------
Har precis börjat skolan, klockan är bara 09.00 och det känns som jag vart här i evigheter, känner att den här dagen inte kommer bli bra. Torsdag är den värsta dagen någonsin i skolan, vi går till 15.15 och har många och långa lektioner. Just nu har vi svenska och vi ska skriva om en poet, skriver om Karin Boye men det är så sjukt tråkigt haha.. Kan knappt göra powerpoints heller, hehe..
Är trött och funderar lite på hur jag ka få dagen att bli lite bättre, kanske åker ut till stallet, jag vet inte.

Kommentarer
linn
2013-04-18|09:39:08|URL: http://linnffotar.blogg.se

sv: jag vet inte.. det bara blev så :| kommerntera många bloggar och va aktiv typ...
tack förresten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback