Utflykt med P&K

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
En tusslilago i solljuset.
 
Jag, pappa och Katta var först ute på lång promenad med hundarna i det härliga vädret, hade med mig kameran och hittade lite blommor att fota, fick någon bild på en fjäril också. Det va en skön promenad och det va hur varmt som helst på ett ställe, ville stanna kvar där hela dagen.. Men vi gick vidare, sen så ville pappa åka till Björnön och kolla om några ormar kommit fram än. Vi åkte dit och på vägen så såg vi detta: 
 
Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Hjortar samlade, 6 st.
 
Jag satt i bilen och tryckte runt 30 bilder och vi fick en lång kö bakom oss som också blev intresserade av djuren. Jag blir alltid lika fascinerad av deras horn, tycker dem är skit coola! Vi såg även fyra harar som sprang runt och parade sig men det har jag inga bilder på, haha. Vi åkte sen vidare till Björnön men vi hittade inga ormar eller andra djur förutom pissmyror så vi åkte till Södra björnön, kollade där sen åkte vi hem. Man kan ju inte säga att man inte rört på sig idag. Känns så skönt att få komma ut i naturen, måste bli oftare.
Nu så väntar jag på hemmagjord pizza, är såå hungrig. Bär också på en redig förkyldning, men det blir bättre tills imorgon hoppas jag. Ska ju ut till Speccis då ♥

Kommentarer
Wilma
2013-04-21|20:18:20|URL: http://ziro.blogg.se

Sv: Åh tack detsamma! Riktigt fin blogg du har och grymt fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback