Why?

Nikon D3000 & Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6
Bild fotad & redigerad av mig för 1h sedan.
 
Det är tufft att blogga på två bloggar med en som har inriktning på häst och en som vanlig blogg då min vardag mest består av hästarna. Uppdaterar rätt ofta på www.medryttarnas.blogg.se så tycker ni kan kolla in där ibland. Skolan har börjat och jag ångrar tyvärr mitt val men har lite saker på G och hoppas på att det igenom, berättar mer om det går igenom.

Det har inte hänt speciellt mycket sedan jag blogga sist förutom att skolan börjat. Vilket känns förjävligt men jag tror det är för jag inte trivs som det är jobbigt. Har träffat mamma som kom hem förra veckan från Örebro och nu är jag hemma hos pappa och ska vara det tills nästa söndag, just nu jobbar både han och hans fru kväll så är ensam om dagarna efter skolan, det suger! Eller juste, det har visste hänt något. Vi har sålt våran fina border collie Spike. Det är så tomt utan det där monstret men det var det bästa för honom.. På lördag blir det fika hos min kusin som fyllde sexton år igår! Sen får vi se vad som händer mer i helgen, måste hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback