Header.

www.readbetweenthelines.devote.se
 
När Nathalie var hos mig idag så ville hon att vi skulle fixa en header till hennes blogg och självklart kunde vi göra det. Blev nöjd med den även fast den är super enkel, och Nathalie tror jag blev riktigt nöjd!
Efter skolan så fika jag och Nathalie på coffeehouse by george, vi satt och kolla på framtida hästgård, hästar och snacka lite. Sjukt glad att jag träffa henne. Vi drog hem till mig och lyssna på musik och gjorde hennes header.
 
Imorgon är det nationella skriftligt i svenska, är inte så super taggad men det är fredag så ingen man ska hänga läpp över. Får se om man kan hitta på något kul, rättare sagt o någon ens vill va med mig. Haha.

Kommentarer
Tussie & London - med drömmar om SM
2013-02-09|19:39:51|URL: http://londonryttaren.se

Superfin blogg! Hoppas att du får en bra dag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback