Morgonfotografering!

 
Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8G
Morgontrött Angelica framför kameran.
 
Vaknade runt tio och åt frukost med familjen, satte mig sedan ner vid datorn och gjorde en header/design till ponnyryttarna.se blev inte så nöjd men ja dom blev det i alla fall! Efter så satt jag och kolla på lite fotobloggar och jag blev så jävla sugen så jag ställde mig famför kameran och använde min fjärr och tog lite ego bilder. Vart nöjd med vissa men tycker jag inte alls passar framför kameran, passar mer bakom kameran. Så nu den senaste timmen har jag tittat efter dem bra bilderna och redigerat dem.
Dem bilderna som är överst är jag mest nöjd med, och med redigeringen. Vet inte vad jag ska göra nu men jag hittar väll på något. Snöar som fan ute så är nog inte så kul att gå ut heller.
 
Imorgon blir det stallet och vi ska rida till ridhuset där en tjej ska komma och provrida Bobbi som är Nathalies andra häst. Kanske kommer några filmer om det går bra för mig, eller så kommer det filmer när det går dåligt, haha. Kanske kommer hoppa för Nathalie ville göra det med Saga, har inte hoppat på 1-2 år! Kameran följer med och så ska vi försöka fota lite hästporträtt på Saga och Bobbi om vädret tillåter, annars blir det en annan dag.
 
 

Kommentarer
Isabell
2013-02-09|18:54:35|URL: http://teamcit.blogg.se

Sååå vaaaaacker du ärrr gumman! 😘😘😘❤😍😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback