Mystical Universe

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Vacker häst i sommarvädret 2011.
 
Kom hem för några timmar sen efter en skoldag och gym. Körde slut på mina armar och körde även 15x3 squats. Va inte på gymmet så länge då jag är trött och mår inte så jätte bra, men ska försöka köra kondition imorgon väldigt intensivt om min kropp tillåter det. Imorgon har vi svenska nationella läsförståelse, inte taggad alls.. 08.30-12.00 har jag för mig att vi ska sitta, kommer dö eller något men jag hoppas det kommer gå bra (jag vet att det kommer gå bra).
 
Jag har kommit in i en period där jag dras till hästnet hela tiden, vill så gärna ha en egen ponny eller en foderponny. Men jag har varken tid eller pengar till det, men det är en dröm jag har haft länge som jag SKA uppfylla någon gång i livet! Kollade nyss på ponnyakuten och jag blir så sugen på att rida, även när jag läser hästbloggar, då får jag nästan panik och vill bara gråta för jag vill ha en häst att kalla sin egen. Har hittat flera hästar som jag tycker skulle passa mig men dom är dyra, för långt bort eller runt 23 år, haha..
Har du egen häst/ponny? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback