One direction! - harlem shake! - dagen!

I lördags så tog jag och Ebba tåget till huvudstaden för att gå på öppningen av 1D world i Mood gallerian, butiken har bara öppet i 15 dagar sen "reser" vidare till ett nytt land. Vi kom dit runt halv nio och då var det redan lång kö, vi väntade till 10.00 då butiken skulle öppna sen stod vi i 2 timmar för att komma in i butiken. Jag har aldrig varit med om något galnare, vissa tjejer bölade och skrek att dom älskade t.ex Harry, jag tyckte det va grymt roligt. När vi kom in stod vi i kö för att få komma in i själva butiken i kanske 10 min sen i kö för att få köpa något i 20-40 min.
Ebba fick med sig en Life-size Harry och en almanacka, jag köpte en t-shirt och en almanacka (titta bilder). Kanske kommer lägga upp filmer från när vi stod i kön!
 
 
Efter vi vart på öppningen så gick vi förbi Sergels Torg där dem spelade in harlem shake, vi sprang och trängde oss fram för att få bra platser, Ebba ville vara med och dansa men jag ville inte haha. För att se resultatet av stockholms harlem shake klicka HÄR. Kanske kommer en film jag filmade där.
 
 
Idag så har jag haft det så sjukt j*vla tråkigt så det finns inte, har bara setat i soffan och ätit som f*n. Det är så sjukt dåligt gjort av mig och jag ångrar mig som in i h*elvete. Mycket svordommar men det skiter jag i . Tog mig och min "feta" kropp ut för att fota fina Spike i snön när det väl va bra väder. Fick ett par som va riktigt fina och jag är super nöjd! Ska upp till gymmet imorgon och svettas som aldrig förr och jag ska ge allt för imorgon är det rygg och armar som gäller.
 
Mycket bilder och text på en gång men jag kommer tillbaka till er med en superstart ju!
 

Kommentarer
Jackie
2013-02-28|11:08:42|URL: http://jackieie.blogg.se

WOW! Helt underbara bilder på Spike ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback