Ångest över pengar

Sitter här hemma helt ensam, kollar på hemsidor och hittar massa snygga kläder. Får seriöst panik av att sitta hemma med en jävla massa pengar som sparas till en kamera, men det känns aldrig som jag kommer ha råd att köpa den. Vill så gärna bara ta pengarna, åka till Stockholm, shoppa upp allt och känna mig nöjd och ha massa snygga kläder till hösten/vintern. Jag har två val att välja mellan och det är att köpa upp pengarna nu eller spara vidare.. Får seriöst ångest.
 
Ungefär som jag ser ut på bilden från min självporträtt fotografering igår känner jag nu.. Rätt galen.
Nu är frågan, vad fan ska jag göra? Ta pengarna och dra till huvudstaden för att köpa upp allt, eller spara till en Nikon D7100 för 9'790 svenska kronor?

Kommentarer
callleeee
2013-07-26|19:32:25|URL:

köpa en canon

Frida Lindqvist
2013-07-26|19:46:52|URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/

Spara, du kommer vara så nöjd när du får kameran i handen! ;)

Anna
2013-07-26|19:48:47|URL: http://foderponnyn.webblogg.se

Haha förstår ditt problem.. Jag brände dock alla mina pengar på kläder och ridgrejer men jag är så himla sugen på att köpa en bättre kamera.. Får väl börja spara men det är ju det att 9800 kr är ganska mycket pengar.. ;)

Emilia
2013-07-26|19:50:33|URL:

Spara!!!!!!!!

Henrik
2013-07-26|23:09:39|URL:

Köp en sykkel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback