F&F

Bild från Instagram - Idag
Idag har jag på mig svarta jeans från BikBok, brunt skärp och en grå/beige tröja. Inge smink heller.
 
Kommer åka hem till Farmor och Farfar om bara några minuter för några dagars jobb på Aros Cupen, kommer stå i någon matsal och hålla på. Lovar att jag kommer skämma ut mig på ett eller annat sätt, det är så typiskt mig. Kommer vara där tills på söndag och jobba tillsammans med min kusin.
Eftersom det är city festivalen under tiden så kommer vi dra dit några dagar, så kommer vi träna och försöka att inte lata oss så mycket. Tror även att det kan bli lite fotografering!
Tror det kan bli rätt bra bloggning + bilder under dessa dagar om vi inte är helt slutkörda när vi kommer hem. Men har med mig dator och kamera så ni får hålla tummarna för uppdatering ;)
 
Tycker ni jag ska börja med att lägga ut min outfit vardagligen? Kommentera vad du tycker! :)
Juste, jag köpte tröjan jag har på mig iförrgår. Köpte även ett skal till mobilen som är på bilden. Kan visa det andra jag köpte någon annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback