Gesala Pay N Jump

 
Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Om du vill ha någon av bilderna så får du gärna spara dem, men låt mitt namn stå kvar på bilden!
 
Var iväg till Gesala för att kolla på Emma och Lemons första tävling tillsammans! Dem va verkligen super duktiga och tror detta var en bra träning för båda två, att få komma iväg och hoppa inför publik och inte bara på hemmaplan. Fotade en massa andra ekipage och flera av dem var lägerdeltagare från samma läger där Emma var med. Var ju med första dagen på lägret då jag hjälpte till att lasta Lemon på morgonen, gud vilket jobb Josephine som fick leda in honom i transporten hade! Han ville verkligen inte gå in. Idag hade vi nästan samma problem när vi skulle lasta honom och åka hem, men det gick rätt okej ändå tycker jag! :)
Har bilder från första dagen också som ska komma upp på bloggen! :)

Kommentarer
a l e x a n d r a
2013-06-19|22:17:30|URL: http://sjoblom.blogg.se

Du fotade nämligen inte några fler ekipage? Min kompis var och hoppa en lite nordsvensk korsning :)

Svar: Hette han Loke eller något sånt? :) Tror jag fick någon bild på dem!
Angelica Pettersson

Anna
2013-06-19|22:42:40|URL: http://foderponnyn.webblogg.se

Åh du är så duktig, önskar vi någon gång skulle kunna gå ihop det att du skulle kunna fota mig och Conrad :(

Svar: Självklart skulle jag kunna göra det, bara det att jag har svårt att ta mig till ställen, det bästa skulle vara om jag kunde åka med er någon gång. Annars så kan jag ju fota er på gården någon gång! :) Då är det bara att säga till, för är jag hos mamma går 11an hela vägen ju :)
Angelica Pettersson

a l e x a n d r a
2013-06-19|23:25:34|URL: http://sjoblom.blogg.se

Ja det stämmer! Du skulle inte kunna skicka bilderna till mig? :)

Anonym
2013-06-20|00:17:35|URL:

Hej, jag har en fråga. Hur redigerar du dina bilder?
Alltså, vad använder du för filter eller vad vi ska säga. :)
Typ höjer du kontrasten m.m ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback