Moving on

Låg och drog mig i sängen väääldigt länge idag, tror jag låg kvar och lata mig i två timmar. Packade mina väskor när jag väl kommit upp och åkte till mamma när jag var klar. När jag kommer in i trapphuset så säger hon lite försiktigt att hon har en kille i lägenheten och jag typ dör. Såg ju ut som en bonde. Men ja, ingen big deal, han var så trevlig så. Sen han gick har jag små retat mamma i perioder, precis som hon gör när jag tar hem kompisar! Idag har det inte hänt någonting som är värt att berätta, eller jo, Jackie kom med mina Converse som jag "beställde" när de åkte till New York, så sjukt att dem bara kostade 345 kr, blev helt vanliga vita låga Converse.
 
När jag är hos mamma kommer det kanske bli lite sämre bloggning då vi inte har något internet och vi måste dela från telefonerna. Rätt svårt att göra bra inlägg med telefonen så ber redan om ursäkt nu att bloggningen kan komma att bli sämre.
 
Vill också förmedla att jag är så sjukt glad över att dem senaste bilderna jag fotade på Gesala Pay N Jumpen blev så himla omtyckta, värmer mitt hjärta att flera tyckte om bilderna och kommenterar så fina saker! :D Kommer säkert ut fler bilder därifrån lite senare i veckan om jag har tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback