Niall James Horan


Alltså att jag har sett denna kille live är helt obeskrivligt, jag har fortfarande känslan kvar i kroppen när jag ser bilder på honom eller någon annan ur One Direction, helt sjukt. Bilderna över är han ju liten och söt, väldigt pojkig. Men liksom vem kan INTE motstå hans söta leénde, ögon, läppar ja man kan inte motstå NÅGOT. Man vill bara krama honom håååårt! 
Har ett  fan account på instagram om någon vill följa mig där: @GetCrazyWithOneD
Eller så kan ni följa mig på min One Direction tumblr: http://getcrazywithoned.tumblr.com/
Nu ska jag njuta av fina bilder på Niall och lyssna på One Direction tills maten kommer hem. Vi har nämligen beställt pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback