Hundar

 
 
 
Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Manne & Nosa i snön 14-03-2013
 
I tordags så var Spikes agility tränare här för att gå på en promenad med honom, frågade om jag fick följa med och det fick jag. Tog med kameran och ovanför ser ni lite av resultatet, kommer komma mer under olika inlägg. Vi kaste lite boll på ängen och då kom 3 andra hundar som ville leka med Spike och Alva. Underbara att fota!
 
Vet att det varit en kass bloggning men jag har en väldigt bra orsak och det är så att en person som stod mig nära och som jag bodde med har tyvärr gått bort. Vet inte om det är något jag vill ta upp här på bloggen, vi får se hur det blir med det. Haft det väldigt jobbigt både hemma pga det och med skolan, kan inte riktigt acceptera det.
Känner att jag vill verkligen komma någonstans med skolan men allting bara störta till ruta 1 igen..

Kommentarer
MY VESTLUND '
2013-03-28|21:16:06|URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Fina bilder!

SV: Åh tack så hemskt mycket för din kommentar =)

gunilla
2013-04-06|10:52:47|URL:

Hej Helt underbara bilder du fick på hundarna då vi var ute tillsammans
beccas dagmatte*S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback