Fotojobb?

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
Fina Nova som är pappas hund!
Detta är en av mina nya favorit bilder faktiskt, den här bilden är så mysig! Jag ska verkligen försöka fota mer nu, tycker det är så jävla roligt och så har ju fått nya prylar till kameran också.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Något jag vill fota är:
Bebisar
Barn
Modell
Hästar privat
Bröllop
Kärlekspar
 
Vill ha riktiga fotojobb, utvecklas som fotograf och människa då jag verkligen vill ha detta som ett jobb i framtiden. Visst, kanske inte bara leva på fotografering men självklart ha det som extra jobb! Så om du vill bli fotad av mig för någon hundring eller enligt överenskommelse så tveka inte att mejla till mig!
[email protected]
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback