Påsklov

Bild från 2013
 
Denna vecka så har vi påsklov, egentligen inte så mycket som är planerat förutom att jag ska följa med till min pojkväns farmor och farfar och äta middag och träffa lite av hans släkt, vilket är lite nervöst. Det är annorlunda eftersom jag alltid brukar vara med mamma eller pappas släkt nu under påsken men tror tyvärr att det inte blir något med någon utav släkterna. Känns bra att vara ledig och få vila ut så man kan ta nya tag i sitt liv. På måndag nästa vecka kommer jag och min klasskompis Tyra åka iväg till Dalarna, Djurås för att praktisera hos Terese Jons. Sist vi hade praktik var jag där och det var verkligen ett underbart ställe, bra tempo, rutiner som fastnade, man fick rida mycket och hantera många olika hästar. Under den tiden jag var där så lärde jag mig mycket och ser fram emot att få lära mig mer denna gång! Kommer ha med mig kameran denna gång och fota lite när vi jobbat klart om dagarna, kanske kommer blogga under veckorna vi är där om tiden räcker till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback