Ida & Fanni

Nu är det cirka en månad sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen och jag som sa att jag skulle hålla igång, haha vilket skämt! Förra inlägget jag skrev så berättade jag att jag skulle fota Ida och hennes syster Fanni vilket jag också har gjort, men tyckte bilderna inte alls blev bra så satte mig aldrig ner för att ens försöka redigera. Men igår när jag egenligen skulle plugga så tänkte jag, men varför ska jag inte testa? Så tog fram en bild på Ida och fixade den och blev riktigt nöjd med slutresultatet och idag har jag redigerat klart bilden på Fanni och herregud! Jag överträffade mig själv med redigeringen och trodde aldrig att lilla jag kunde göra något så fint av en tråkig och grå bild :D . Ska fortsätta redigera några nu så får ni en del att kolla på men jag ger er ett smakprov på bilderna här nedan.
 
Om ni vill se före och efterbilder + en sammanfattning om vad jag gjort med bilderna, kommentera!
Kommentera gärna även vad du tycker om bilderna, kritik av båda slag är välkommna! :)
 
(märkte att bilderna visar annan färg beroende på skärm, så färgerna kan vara missvisande..)

Kommentarer
Jacqueline
2014-12-11|13:42:21|URL: http://jsfoton.blogg.se

du är så duktig!!
Det hade varit kul om du delar med dig av dina editing-skills ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback