Bestfriend

 Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Trött häst i sommarvärmen 2011 på Stora Ekeby
 
Igår så hände fakitkst inte så mycket, va i skolan hade alla lektioner där sen så gick jag på stan med Cornelia som skulle leta Danstävlings kläder efter det så fikade vi. Åkte hem efter det, segade och var trött. Hjälpte pappa med bilen, lärde mig mycket! Gjorde mat med Ulrica efter bilen var klar. Senare på kvällen gick jag hem till Emil där Rasmus också va, somna där typ 03.00 sen vaknade jag, hoppade på dom sen så åkte jag hem runt 04.00 kanske.
Börjar bli sjuk i bra tid till sommaren, har såå ont i min hals och är snorig som in i helvete. Inte kul alls.
 
Va ute hos Speccis idag och ni får ett inlägg om det lite senare, ska klippa ihop en film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback