Sjuklingen själv..

Kom hem och mådde piss, skolan gick sämst och jag har haft världens huvudvärk och det kanske inte är så konstigt när man har feber.. Känner mig lite bättre nu, men har i alla fall försökt plugga till matte provet imorgon och har vilat några timmar också. MÅSTE bli piggare och frisk till Italien!!!
Imorgon så är det avslutningskonsert i skolan och vi ska sjunga Astrid Lindgrens låtar vilket jag inte tycker är så kul men det är sista konserten någonsin så får försöka vara glad. Kommer inte kunna tvätta imorgon och får väl hoppas på att mamma gör det åt mig så jag har rena kläder med mig!
 
Fick en förfrågan idag om fotojobb vilket är väldigt spännande, får se om det blir något av det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback