Alternativen

Hade 3 stycken alternativ när jag gjorde en ny header. Men det blev den jag har nu, tänkte visa er dem 2 andra.
 
JAG HAR SLUTAT GÖRA GRATIS BLOGG DESIGNER / HEADERS. MER INFO OM DETTA KOMMER I ETT ANNAT INLÄGG!
 
Valde inte denna header då den vart för "knottrig", sen var den inte så speciell
-
Valde inte denna, då jag inte tyckte den var fin. Haha..
-

Va tycker ni om dessa headers? :) Skulle det vara något du vill använda, fast med dina bilder? Funderar på att ha en utlottning men måste då ha några som är intresserade.
 
Kramisar!
 
 
 

Kommentarer
Amelia
2012-08-21|15:24:20|URL: http://bbbettertogether.blogg.se

Hej !
du gör ju sjukt fina headers men som du sa gör du ju dom inte gratis..hur mycket kostar det ?
Och en till sak, skulle du kunna beskriva hur man får in headern på (blogg) för jag och min kompis lyckas inge vidare..
vore snällt om du svarade :)

Svar: Hej Amelia, tack så hemskt mycket! Alltså det räcker med en betalning som till exempel reklamering (bild länk i menyn och att ni ibland tipsar om mig), kommer ta det som en betalning nu i början tills jag fått mitt bankkonto. Du går in på din design, sen på redigera stilmall. Du rullar ner och hittar detta:
#header {
margin: 0px;
padding: 0px 0px 0px 0px;
height: 497px; (höjden på din header)
border-right: 0px solid #ffffff;
border-left: 0px solid #ffffff;
border-top: 0px solid #ffffff;
border-bottom: 0px dashed #8C6854;
text-align: right;
width: 941px; (bredden på din header)
float: right;
background: #dfe9f5 url(Din header) no-repeat center top;
}
För att ladda upp din header får du klicka på arkiv, sen ladda upp bild, där du väljer din header. Du klickar på bilden så kommer det upp två rutor med texter "fullstor blabla" och något annat. Du ska kopiera fullstor blablabla. Du går sedan in igen på stilmallen, klistrar in den där jag skrivit Din header och skriver sedan in höjden och bredden på din header. Om ni vill ha hjälp med detta, så kan jag fixa det. :)
Angelica Pettersson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback