Höstkänsla

 

 
 
Första bilden är på mig hur jag såg ut i ansiktet idag, resten är bilder från dagen. Porträtten på hundarna har Ebba (ebbarosler.blogg.se) fotat med min kamera. Bilden på Ebba och hundarna har jag fotat. Har redigerat bilderna själv.

Dagen började segt, då menar jag det. Ville inte kliva upp ur sängen och kom då på att jag hade sovmorgon så sov 30 min till. Va i skolan hade tre lektioner sen slutade jag vid 12.00, nice! Efter det så gick jag och Ebba ner på stan, aktiverade mitt kort, fikade och kollade efter ett par skor jag ska beställa men jag hitta dem inte.. Efter det åkte vi hem och gick ut med mongo djuren och hon fick ha kameran o fota lite då hennes är tra, snällt va?

Kommentarer
Madeleine
2012-10-08|21:55:36|URL: http://madeleineekblom.devote.se

du ä så underbart vacker min vän! helt sinnesjukt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback