En runda ut till Speccis

Det vart en tur till stallet tack vare farmor och farfar som skjutsa mig dit. Har varit ledsen idag och kännt mig hängig, så ville verkligen dit idag och träffa stjärnan!
Han va riktigt duktig idag när vi ställde in honom i spolspiltan, han gick ut en gång bara när vi skulle byta sida, han tycker vi är klara med spolningen liksom ;)
Sen så borsta jag och Diana på honom, jag tog svampen med glansspray på och det gick toppen bra, han blev super fin i man och svans.
Red lätt i alla gångarter då han var väääldigt trött men försökte iallafall hålla igång honom så han kommer ihåg att man bara inte bara lunkar på som på ridskolan ( när mindre barn rider ).
Imorgon får han ta ledigt och bara slappa, Diana åker ut och spolar samt borstar honom. På lördag är det min dag igen och då ska jag försöka hitta på något roligt! Hoppas på att det inte blåser så vi kan rida ut.

Är så glad att jag har både Diana och Speccis!


Kommentarer
Tvillingarna & Ivy
2013-04-19|14:57:39|URL: http://hundtassarna.blogg.se

SV: Hihi, ja hon har verkligen växt!!

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring
2013-04-20|10:55:43|URL: http://www.zofiejashari.blogg.se

- Roligt att du är med och delta i veckans blogg. Lycka till! :) Allt bra annars? Kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback