Fläckiga ponny

Hejsan mina fina bloggläsare!
Vill berätta att jag mår bättre för varje dag som går även fast man ibland kommer in i en värld där man bara tänker på det som hänt tidigare.
-----------
Jag mår så sjukt bra nu när jag vet att jag har en fin ponny att få rida och utvecklas på och med den ponnyn heter Colour of Spectrum och är 9 år imp från Irland. Ni kommer få läsa massor om honom och det kommer säkert bli mycket häst i den här bloggen nu! I lördags efter jag ridit honom då det vart ett ganska tufft pass för både mig och Speccis så hittade jag honom sovandes i boxen, så sjukt söt.
Ska ut till honom idag och rida, tänkte skritta ute och värma upp honom lite om det inte regnar, sen gå in i ridhuset och göra något roligt så han får tänka lite och inte bara gå. Måste fundera på vad vi ska hitta på bara, får kolla runt på lite övningar på internet.

Kommentarer
Sanna
2013-04-15|09:11:16|URL:

Testa ökningar och minskningar, både i skritt, trav och galopp. Väldigt viktigt att han lyssnar då. :)

Svar: Tack så mycket för ditt tips! :D
Angelica Pettersson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback