F O T O A B S T I N E N S

 
 Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Första bilden är på Jessica & Bobbo på deras bröllop.
Andra bilden är fotograferad på Strömsholm 2011.
 
Det verkligen kliar i mina fingrar, dras till kameran hela tiden men har inget att fotografera.. Något jag är riktigt sugen på nu är porträtt-, bebis- eller hästporträtt fotografering. Men vet inte hur jag ska kunna hitta någon som vill bli fotograferad, någon som vill ha kort på sin bebis eller häst.
Jag önskar att i framtiden kunna tjäna pengar på min hobby, som jag hoppas kommer bli mitt jobb med ett eget företag. Ett fotoföretag. Men detta kommer säkert bara bli en dröm till i mitt liv, som inte kommer förverkligas.
 
/ Angelica P.

Kommentarer
Marie
2013-02-01|12:03:59|URL: http://potts.se

Självklart kommer du att ha ett fotoföretag! Det är inte särskilt svårt att ha ett eget företag och man behöver inte försöka leva på bara det, så du kommer lätt kunna uppfylla din dröm om du vill! :) Bara du har fyllt 18 så är det bara att tuta och köra.
Jag har eget men lever inte på det, utan jobbar mest på ett vanligt jobb och gör några timmar varje månad på företaget.

Kram från "moster" Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback