Ny header!

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Ebba som fotar prästkragar sommaren 2011.
 
Gjorde om bloggen lite, hade tråkigt så fixade ihop något och testade en ny kod till animation. Blev riktigt bra enligt mig själv men måste fota mer så jag kan ha massa nya bilder på headern. Ska fixa iordning själva designen mer imorgon om jag hinner. Va tycker ni om den nya? :D För övrigt så saknar jag sommaren super mycket och vill att det ska bli varmt, soligt och underbart väder NU.
Glöm inte bloggdesign tävlingen KLICKA HÄR!

Jag och min kusin kanske har en "liten" grej på G tillsammans, men först måste vi prata igenom det ordentligt innan jag kan avslöja något. Nu blev ni allt nyfikna va?!

Kommentarer
Nathalie
2013-02-05|17:12:36|URL:

Tycker den blev jättefin Ankan! <3

Isabell
2013-02-05|19:22:36|URL: http://TeamCIT.blogg.se

Skit snygg header! :* <33 Dina headers och designer blir alltid snygga :* <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback