Påminnelse + annat.

Eftersom många andra bloggare gör keep calm bilder, så vill jag också!
 
Kände att nationella gick faktiskt riktigt bra och är stolt över min prestation, men min konsentration kunde varit bättre. Fast vem blir inte trött och fnittrig efter 3 timmars tystnad liksom? ;) Efter nationella så gick jag hem för jag mådde inge bra, känner mig hängig nu också men det är bara att kämpa för imorgon är det en ny dag. Jag packade och åkte nästan direkt till farmor och farfar, va där ett tag för jag saknat dom. Men kom hem till pappa typ 22.00, packade upp och fixade lite med datorn så allt är på sin rätta plats.
Väntar på att pappa ska komma hem så man kan hälsa på honom innan man somnar.
Känner att det här var ett riktigt ovärt inlägg.
--> GLÖM INTE TÄVLINGEN! KLICKA HÄR <--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback