Blame it on me

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
En av dem natur/djur bilder jag är mest sjukt nöjd med, ljuset föll in så perfekt och tjäderns färger är underbara!
 
Va ju meningen att jag skulle hem och sova efter skolan men så blev det inte. Jag och Cornelia gick och åt sallad på Vivaldi, drog oss vidare till GinaTricot och sen till friskis & svettis. Körde inte alls hårt och är sur på mig själv men imorgon ska jag ta igen träningen! Blir nog att springa väldigt mycket, så ska jag köra ben och mage. Har inte sprungit på länge så vi får se om jag ens orkar 3 km efter ett ben/mag pass. Ska försöka springa minst en gång i veckan då jag ger allt på bandet så det verkligen känns bra i hela kroppen och svetten bara rinner.
Gymmet imorgon efter skolan sen hem och skriva biologi. TAGGA!

Kommentarer
Emma
2013-01-29|21:18:50|URL:

Vilket gymnasium ska du söka till? Tänkte eftersom du är 97:a

Svar: Jag kommer kanske söka till Carlforska med media foto, eller så blir det västerås ridgymnasium! :)
Angelica Pettersson

Erik Hedman
2013-04-25|19:20:38|URL:

Jätte fin blogg! du är otroligt duktig på att fotografera. hoppas det är bra med dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback