Fölisar

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Fölisarna på bilden kommer från Stuteri Jäboruder.
 
När jag va i Mullsjö 2010 där mamma sommarjobbade när hon va ung så fotade jag väldigt mycket, har flera bilder på söta shettisar men har inte orkat redigerat. Stuteri Jäboruder är ett stuteri som inriktar sig på utställnings shettisar, men även rid och kör shettisar. Denna bild är en av dom jag orkat redigera men är inte jätte nöjd. Tycker det är en mysig bild som ger en mysig känsla, eller va tycker ni? Är inte helt nöjd med redigeringen då den blev lite brusig. Men jag va ju inte heller lika duktig på inställningar då som nu, haha. Det regna och va mörkt så skyller på det ;)
---------------------
Vill du se mer av shettisarna tycker jag att du ska kommentera, eller om du vill se något annat så tycker jag du kan kommentera det.
 

Kommentarer
Kristin
2013-01-30|19:44:18|URL: http://northwind.blogg.se

Mer shettisar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback