ÖVERRASKNING

Nu är det så att jag och min kompis Emma har skaffat en blogg tillsammans där det BARA kommer handla om hästar, våra medryttar hästar och massa där till! För att komma dit, klicka här, här eller här. Ska bli riktigt roligt att få blogga där om bara hästar så nu slipper ni alla icke häst-gillare det här på bloggen!
Jag kommer fortsätta uppdatera här, men mer om vardagen o sånt. :)
 
Vil tillägga att jag har hittat en som ska köpa Spectrum, ni vet ponnyn jag red förut? Kommer ha kontakt med henne, känns SUPER bra att veta vart mitt monster är. :)

Kommentarer
Frida Lindqvist
2013-07-24|19:49:25|URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/

Åh, roligt! Den andra bloggen var också riktigt fin, ska följa den också! ;)

Sv: Taack! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback