Shame on me..

Sa att bloggningen skulle vara bra när jag var hos farmor och farfar, vilket skämt! Vi jobbade så himla mycket och jag var så trött när jag kom hem att jag inte orkade göra någonting. Vi tjänade i alla fall ihop en bra summa på bara 4 dagar! Va hos mamma förra veckan och där har vi inget internet vilket gör det svårt för mig att blogga när jag är hemma hos henne, sitter inte ens vid datorn då och att göra bra inlägg på mobilen går inte alls.
 
Under tiden då jag inte bloggat har jag:
1. Kommit in på mitt förstahandsval till gymnasiet.
2. Piercat mig
3. Blivit ett schabrak rikare
4. Sovit
5. Varit med underbara vänner
6. Blivit brunare
7. Gått på power meet
 
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback