Självporträtt

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8 + silvrig reflexskärm, Yongnuo Speedlight YN560-II
 
När man är hemma själv och knappt har någon kontakt med omvärlden så blir det oftast att man över sminkar sig, fixar håret och tar fram kameran - i alla fall för mig. Men jag kan ju säga att det behövdes då jag ville ha en ny profilbild till facebook, vilket det också blev, nice va? ;) Bilderna ovanför är dem som jag valt ut lite snabbt bara, har massaaaaa mer, sen har jag ett par failbilder som jag lägger ut i ett annat inlägg, då lär ni skratta så mycket så ni får ont i magen. Att man kan ha så kul med sig själv och en kamera..
 
Längesen jag uppdaterade bloggen, jag vet. Men jag har inte haft mycket tid över. Har haft hästar att ta hand om, vänner att umgås med och det är svårt att blogga hos mamma då vi inte har något internet. Men nu tog jag mig i kragen och satte mig vid datorn.
 
Ha det så bra!

Kommentarer
Elisa
2013-07-26|01:21:25|URL: http://elisa.devote.se

Så himla fin!!xx

Isabell
2013-07-26|14:19:37|URL: http://liveyourowndream.blogg.se

Alltid lika snygg kusse! :* <33

ellenn
2013-08-22|20:06:49|URL: http://ellencecilia.forme.se

Seriöst du är så jävla snygg kvinna!
Älskar din kamera haha :/

hur får du så bra bild? är det objektivet eller har du nå speciella inställningar på kameran ???
Tänkte bara för min kamera är seriöst segast i världen.
Går inte att få skarpa eller bra bilder, bara massa brus osv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback