Godnatt!

WebCam bild från mammas dator. - Idag
 
Åkte till farmor och farfar med min kusin och farbror, när vi kom hit så slappa vi en stund sen så köpte vi pizza och pommes. Blev suuuuuper mätt och tror jag kommer spricka snart även fast jag inte ens åt mycket. Nu till kvällen åkte vi till maxi för att köpa lite mat, blev typ 4 saker men det va kul ändå att få kvällsshoppa. Började nästan gråta när Olivia visade mig en tidning där det stod med stor text, Hur våran drömtjej ska vara - One Direction. Det va en tidning som va 76 sidor lång med BARA One Direction. Döööööööööööööör! Varför gör jag ens såhär mot mig själv..?
 
 
Har världens träningsvärk sen igår, tyckte inte jag körde någe hårt men kanske inte är van längre med dem vikterna och så många reps, fel av mig..
Imorgon blir det inget jobb för att Katten som gör scheman hade gjort fel men kommer få ersättning för dem timmar jag missar imorgon på jobbet. Imorgon är jag ledig men på fredag till söndag så jobbar jag. Tidiga morgonar kommer det att bli, men tjänar bra på så få timmar tycker jag. Kommer få ett band av farfar så jag åker gratis buss hela helgen och då så ska jag och Olivia ner till city festivalen, kommer bli mysigt!
 
Godnatt mina fina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback