Italien del I

Vi bodde på ett riktigt fint hotell men tog tyvärr inga bilder på det. Jag ska försöka se om någon annan fota hotellet och fråga om jag kan låna bilderna. Om du vill läsa om våra dagar i Italien läs våran blogg som Helle skrev under tiden vi var där + massor av bilder! www.Fryxklass9c.blogspot.se
 
Första bilden är på hundarna som bodde vid basket/volleyboll -planen, Anna och jag kallade dem för Baby båda två. Världens gosigaste och sötaste! Dem var hur smala som helst så jag gav dem en del av en pizza jag hade kvar, shit va stackarna åt..
Andra och tredje bilderna är på samhället där vi bodde, hur fint som helst men nästan inga turister eller människor alls. När vi åkte kom det några svenskar och italienare till hotellet.
Sista bilden är på Julia och Anna vid stranden. Svart sandstand, gjorde sjukt ont att gå barfota men jag har ju hur känsliga fötter som helst så det kanske bara var jag?
Nu kommer några bilder från dagen i Rom.
Första bilden är på en man som gjorde konster med sina fåglar och lät dem sitta på personer, riktigt coolt att fåglarna kunde allt det dem kunde. Gulligt att dem lyssna på sina namn också!
Andra bilden är på Castel Sant'Angelo, killarna i klassen kände igen det från Assassins creed (kolla på den här bilden från spelet) det är väldigt bra gjort!
Tredje bilden är på en av statyerna på bron vid Castel Sant'Angelo.
Fjärde bilden är ett porträtt på Julia vid bron från Castel Sant'Angelo.
Femte bilden gör mig ledsen.. Hästen stod där helt ensam och va hur fint och snäll som helst. Gick fram och la handen på pannan och den började klia sig sådär gosigt som hästar gör. Ville bara stå kvar och mysa med hästen.. Tycker bilden är sjukt fin även fast jag tycker det är ett hemskt.
Sjätte bilden är på det kända turistmålet Fontana Di Treva. Verkligen ett av det mäktigaste mina ögon skådat, var riktigt häftigt! Skulle självklart kunna åka dit igen för att se detta mästerverk.
 
 
Har så sjukt mycket mer bilder och så sjukt mycket mer att berätta som till exmepel våra kompisar från Polen och den söta killen i glasskiosken. Lovar att jag kommer lägga upp mer bilder och text om vad vi gjorde! En sak kan jag säga att jag verkligen kan tänka mig att åka tillbaka till Montalto Di Castro.

Kommentarer
Anonym
2013-06-07|20:16:08|URL:

Jättefina bilder ser fram emot mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback