Midsommarafton 2013

Bilderna är fotade av Olivia på www.odietamo.blogg.se
Jag själv tog knappt några bilder..
 
På midsommar så var vi i stugan, vi hade det riktigt mysig med släkten på pappas sida + hans fru och hennes föräldrar. Vi började dagen med att göra våran egna midsommarstång som vi gör varje år, sedan blev det vuxenmat, sill och sånt där ja ni vet. Jag åt potatis och köttbullar. Senare på kvällen så kom pappa och Katta och då skulle vi börja äta den "riktiga" maten, va ju supermätt redan innan, haha. Men ja, åt lite till och tror det inte va så bra för min mage vart en balong och hur hård som helst efteråt.
 
Nu vet ni vad jag gjorde på min midsommarafton, vad gjorde ni på eran? :)

Kommentarer
Julia
2013-06-25|19:12:28|URL: http://goldentex.blogg.se

Min midsommar var bra! Men måste bara säga att du är sjuktligt duktig på att ta kort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback