End Of The Beginning

Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8
Fina tuttis står som modell, världens sötaste groda! <3
 
- Tänkte börja med att säga det att jag verkligen behöver fota nya bilder, får leta långt bak i arkivet för att hitta något att visa er.. Men det är ju alltid något ni får se. Så om du vill bli fotad med hund, häst, katt eller något annat, mejla mig! -
 
Har inte gjort så mycket idag. Åkte hem till mamma vid tolv tiden tror jag, åt lunch och duschade sen vart det en sväng ner på stan för att träffa en vän. Åkte hem efter typ en timma och fixade iordning med Spike så han var redo för sin träning med Jackie. Följde med dom och shit va duktiga dom är! Spike lärde sig faktiskt slalomet men när han blir för hyper så vill han gärna fuska men han är super duktig, verkligen förvånad! Efter det så fick jag skjuts av farfar hem till pappa och nu sitter jag här.
Eftersom påsken snart är här så fick jag ett påskägg och en present från henne,världens bästa mamma! Saknar både henne och hundarna redan, får försöka ta mig dit i veckan och pussa lite på allihoppa.
 
Vill för övrigt säga att jag haft Jason Becker's End Of The Beginning på hjärnan hela dagen, där av rubriken. Verkligen en "superman" till männsika det där!
~ Glöm inte frågestunden, svarar på nästan allt! ~

Kommentarer
Julia
2013-03-24|22:21:18|URL: http://jjuliees.blogg.se/

så söt bild! :)

sv: tack!=)

eviz
2013-03-25|15:14:54|URL: http://evizlandin.blo.gg

Hejsan cool blogg! :D
Gud så söt hund!
Hoppas du mår bra och att du får en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg med, den är lite annorlunda ifrån de andra tjejbloggarna, sprid den gärna ifall du vill med! Kramar på dig! :D

frida
2013-03-26|17:45:34|URL: http://fridaslife.blogg.se

wow så fina bilder du tar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback