Blandade bilder från arkivet

 
Har haft en stressig vecka med konserter och inlämmningar därför min uppdatering sugit, sen så har jag helt enkelt inte bara haft något att skriva om eller ja, jag har inget att skriva om. Men ska försöka uppdatera så bra jag kan under veckan då jag åker till Italien på lördag och jag fyller år på samma dag. Har mycket att tänka på nu! Håller på och skirver en packningslista så jag är helt hundra på vad jag har med mig. På torsdag kommer jag fira min födelsedag hos mamma med släkten på hennes sida. Igår firade jag lite smått hos pappa med bara pappa. Fick en extern blixt, skriver mer om den senare men kan säga att jag älskar den! Har inte fått fotat seriöst med den då ingen vill ställa upp.. Men ja vi får se om jag hittar någon "modell".
Gjort en ny vattenstämpel till bilderna, va tycker ni? Va den innan bättre eller sämre? :D
 
7 dagar kvar till Italien, 7 dagar kvar till min 16års dag och 15 dagar kvar till skolavslutning!

Kommentarer
Anna
2013-05-26|16:38:18|URL: http://foderponnyn.webblogg.se

Tycker den här var bättre, ser proffsigt ut :D
Skulle också vilja ha en finare stämpel men kommer inte på något bra :/

Cajsa Torres
2013-05-30|15:05:38|URL: http://chawey.blogg.se

gud vilka härliga bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback