Change My Mind

Provade göra en ny redigerings stil på en av bilderna jag fotat på Spike, tyckte det blev riktigt coolt! Tänkte göra en video när jag gör detta om någon av er skulle vara intresserade av detta så kommentera! :)
 
Igår märkte jag en stoooor miss av mig på den nya stämpeln, hade glömt ett S i mitt efternman.. Hur lyckas man?! Aja fick göra en ny då jag glömt spara den. Men denna blev minst lika bra! :)
Ska fortsätta redigera lite bilder från dem senaste dagarna, radera lite bilder så jag har ett relativt tomt minneskort till Italien. Köpte hem ett linne eller vad man ska säga och shampoo och balsam från H&M till resan! Har redan börjat packa nu och på onsdag har jag och mamma tvätttid så jag kan tvätta det sista som behövs.
Är lite nojjig över hur mycket vätska man får har med sig dit.. Kommer ju vilja köpa Victoria Secret body splash på arlanda men det kanske får bli efter vi vart i Italien, det får vi se hur det blir.. :(
 
Ska försöka göra om headern och kanske hela designen efter vi kommit hem från Italien, har lite ideér nu faktiskt! Men känns som jag måste fota lite nytt bara. :)

Kommentarer
Kristin
2013-05-27|21:26:49|URL: http://northwind.blogg.se

Jaaaa, jag vill se!!!! Funderat länge hur man gör "vattenfärgs-redigering" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback