Mina hjärtan

Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Kommer sakna mina charmtroll <3
 
Jag har insett att vi åker imorgon till Italien. Eller ja inatt. Min födelsedag, 16 jävla år. Helt sjukt! Jag vet ingenting om hur det är i Italien så ska bli spännande och ska bli spännande att se vad klassen hittar på att göra för det är min födelsedag, antagligen kommer dem inte ens komma ihåg att jag fyller år.. Men det borde dem för jag har sagt det i 1 månad nu (höhö). Kommer sakna min änglar så himla mycket när vi är borta, men mest av alla min mamma och pappa! :( Kommer säkert böla när jag kommer hem och får kramas med både mamma och djur även fast jag bara vart borta i 5 dagar.
 
Ska berätta en väääldigt rolig sak, idag ska jag nämligen provrida en häst. En storhäst vid namn Patira, mer tänker jag inte berätta förutom att han står i samma stall som min älskade Spectrum. Så ska passa på att gosa men min stjärna samtidigt!

Kommentarer
Li
2013-06-09|01:16:08|URL: http://linester.blogg.se

Härliga bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback