Sorry sorry sorry

 
Nikon D3000 & Tamron 70-300mm f/4-5.6
Fick rida Pernilla Pettersson's ponny Amaretto, verkligen en super fin ponny!  Bilderna är fotade av henne. :)
 
Jag har inte haft någon internet hos mamma vilket ledde till att jag inte kunnat uppdatera, kommer att blogga mycket bättre nu för jag är hos pappa. Avslutar tävlingen imorgon om ett skin, så finns några timmar kvar att vara med! Veckorna hos mamma så har jag inte gjort mycket alls faktiskt, Spike fick kennelhosta och det va typ det enda "spännande". Har inte så mycket att säga nu när jag inte har någon häst att skriva om..
En rolig sak är att en barndomsvän ska börja på samma gymnasium som jag! Pernilla ska också börja där. :)

Kommentarer
Pernilla Pettersson
2013-05-13|21:24:13|URL:

Mästerfotografen, eller nja haha ;) Kul att du tyckte om honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback