Vårbalen 2013 del 1

Ida Hamrin
Cornelia Ågren
Ida Hamrin och Cornelia Ågren
Nikon D3000 & Nikkor 35mm f/1.8

Några FÅ bilder från i fredags då det var vårbal för oss 9or på Fryxellska skolan. Det var verkligen superkul! Började hos Ida där vi fixade oss och hon blev sminkad av en stylist gymnasielev, blev riktigt bra! Jag och Cornelia fixade oss själva och men jag fick lite hjälp av Ida. Vi tog oss ut och fotade lite bilder, ovanför ser ni väldigt få av dom bilderna vi tog. Har några bilder på mig men är inte nöjd..
Var superkul att fota porträtt på människor, mer sånt här vill jag verkligen göra!!
Vi träffade Madeleine på stan och gick tillsammans med henne till Hahrska Palazet, det var verkligen sjukt snyggt där inne och en super mysig miljö! Viss mat var god men ingen höjdare, fast det var va super mysigt att få ha en middag med dem man tycker om! Tog själv inte med kameran dit men det gjorde en kompis så jag fotade och filmade med den kameran. Får minneskortet på måndag förmodligen och då ska jag börja klippa i filmerna och redigera några bilder så kommer jag visa dem här sen när jag blivit klar.
 
Har haft sjukt mycket att göra den här veckan så har inte hunnit med bloggen, ber om ursäkt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback