Hallå mina vänner!

 
Nu har bloggen stått tom under en väldigt lång tid och väldigt mycket har hänt under tiden jag inte bloggat. För 7 månader sedan hade jag ingen aning om vad jag skulle få gå igenom och vad för personer jag skulle få träffa, vad jag skulle förlora och vad jag skulle vinna. Jag har fått chansen att få träffa så underbart fina människor under denna tid och jag är lyckligare än någonsin nu! 
 
Det har varit en riktigt lång vinter för mig, långa dagar, bråkiga dagar, dagar av längtan och ånger. Som tonåring vill man utforska, man vill leva livet och se vad livet har att ge, det ingår ju liksom, eller hur? Jag ångrar saker jag gjort men jag är även stolt över att dom är gjorda och att det inte kommer hända igen. Jag förlorade kontakten med en viktig person i mitt liv och för några dagar sen hörde personen av sig vilket gjorde mig glad men ändå arg, hade velat att det skulle skett tidigare. Men det har även varit dagar där jag varit lyckligare än någonsin, som till exempel den dagen jag skulle på en fest och utan att veta något att min blivande pojkvän skulle vara där, hur coolt är inte det? Nu har vi snart känt varandra i 5 månader och snart varit ett par i 2 månader. Jag är så glad att jag har honom, aldrig varit så kär och lycklig i hela mitt liv
 
Kort sagt skulle jag förklara denna vinter som oövervinnlig!
 
 
Så glad över att det fortfarande är några små ynka följare som läser min blogg även fast jag inte bloggat. ♥
Jag hoppas verkligen att jag kan hålla detta nu och uppdatera oftare med så bra inlägg som möjligt! Snart kommer bloggen få ett nytt utseende och jag hoppas att fler vill läsa min blogg. :)
 

Kommentarer
Isabell
2014-04-12|18:16:00|URL: http://isabellrydh.blogg.se

Min vackraste kusin! :* <3 Du är nog den starkaste personen jag känner är så sjukt glad att jag har dig som min kusin och att du är en del av min familj! :* <3 Puss och kram på dig! :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback