Spännande!

Ida Hamrin innan vårbalen 2013 (det flög en humla precis vid mig och Ida skrek till, där av minen)
 
Denna lördag är jag spänd till, det kommer nog bli otroligt roligt och jag hoppas att vädret bjuder på en öppen himmel med sol. Jag ska nämligen fota porträtt och det är Ida Hamrin, Fanni Hamrin och Elin Lagerqvist som ska stå framför kameran. Vi har inte riktigt något tema utan eftersom de går i stylist linjen så kommer fokuset ligga på starka sminkningar och hår. Framförallt så måste jag lära mig att ta initiativ och ha lite ideér till exakt porträtt fotografering med en "modell". Måste även träna på dessa porträtt fotograferingar, både inomhus bilder och utomhus. Så det ska bli riktig spännande för att se hur allt kommer bli. 
Hoppas ni är lika spända som mig för att se resultatet! :D

Kommentarer
Lydia
2014-11-06|22:57:18|URL: http://lydiaathieme.blogg.se

gud vad duktig du är på att fota! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback