Modeller sökes!

Jag söker nu en eller flera modeller som skulle vilja ställa upp på en fotografering. Antingen med eller utan häst, hund, katt ja listan på djur kan göras lång! Fotar även gärna andra saker som t.ex produkter eller barn om så önskas, kom med förslag.
Eftersom denna fotografering kommer bli en del av arbetet med mitt lilla företag så kommer det vara gratis (ni som ställer upp kommer få mer info om detta då det inte är som ett vanlig "paket"). 
Jag ser främst att ni finns i Västerås. 
Låter detta intressant? 
Mejla mig på : [email protected] eller kontakta mig på facebook, Angelica Linnea Maria Pettersson.

Kommentarer
Jackie
2015-01-05|09:17:26|URL: http://jsfoton.blogg.se/

Vad kul!
Du får jättegärna försöka dig på att fota Charlie - det hade varit riktigt roligt att ha bilder på honom och mig som inte blir helt misslyckade m. exponering osv.

Anonym
2015-01-20|21:39:38|URL: http://malinelise.se

Åh vad synd att det är fullt Angelica! Jag och Tova hade ju så gärna ställt upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback